Pokaż zamiast opisywać

Popularne przysłowie głosi, że „obraz mówi więcej niż tysiąc słów”. Ani trochę nie straciło ono na aktualności. Współcześnie dbamy o swój wizerunek nie tylko w bezpośrednich kontaktach personalnych, ale kreujemy go również wirtualne. Zdjęcie portretowe to coraz częstszy załącznik do CV. Fotografia jest też nieodłącznym elementem reklamy w każdej formie.

Profesjonaliści na korporacyjnych fotografiach

profesjonalna fotografia korporacyjnaDbanie o wizerunek opłaca się na każdym etapie kariery zawodowej. Może bardzo ułatwić (lub utrudnić) znalezienie wymarzonej pracy. A kiedy już uplasujemy się na stanowisku, do którego dążyliśmy, stajemy się częścią firmy, która przecież też musi dbać o swój wizerunek. Jednym z narzędzi jego kształtowania jest, oczywiście, obraz. Profesjonalna fotografia korporacyjna to usługa, której popularność rośnie i która może zdziałać cuda. Dobry fotograf zaplanuje biznesową sesję zdjęciową od A do Z. Odpowiedni dobór ubrań, tła, korzystny makijaż oraz poza pozwolą uwydatnić to, co firma chce pokazać odbiorcom na pierwszym planie. Portretowe zdjęcia pracowników można dostosować do piastowanego przez nich stanowiska, podkreślając stosowne cechy – charyzmę, wiedzę, witalność. Seria portretów w podobnym stylu złoży się na spójny wizerunek całego zakładu pracy, który budują realni, sympatyczni i zaangażowani ludzie. Jeśli to praca zespołowa jest tym, co najbardziej liczy się w naszej firmie, możemy też zdecydować się na zdjęcia grupowe, które przedstawią zgraną, zorganizowaną ekipę.

Pokazanie żywego człowieka pomaga w burzeniu murów biurokracji, które mogą narastać pomiędzy firmą a klientem. Unaoczniają, że za danym produktem czy usługą stoją ludzie, którzy znają się na rzeczy i tryskają dobrą energią. Taki przekaz wizualny jest dziś na wagę złota i może zapaść w pamięć bardziej niż slogan reklamowy. Przyswojenie fotografii zajmuje przecież ułamek sekundy.